[BSD] local delivery / postfix nem megy upgrade után?

Laszlo Nagy gandalf at shopzeus.com
2010. Május. 30., V, 19:14:15 CEST

2010.05.30. 18:15 keltezéssel, Andras POTOCZKY írta:
> Hat ebben kb 5 sor volt csak valtoztatva, igy tenyleg nem a postfix az
> ami problemas.
>
> Logokban van valami errol?
A "cron -x" kimenetét már elküldtem. Ebben van egy "parse env error"
vagy mi. Nem részletezi hogy ez micsoda. Ettől eltekintve nem ír ki
semmiféle hibát.
A maillog -ban csak az látszódik amit korábban küldtem: a cron megpróbál
küldeni email-t, de a postfix nem kézbesíti, mert szerinte nincs címzett.

Milyen más logot figyeljek még?

Azon gondolkozom, hogy írok egy saját sendmail wrapper-t, ami (azon
kívül hogy meghívja az eredeti postfix-es sendmail-t) kilogolja hogy
milyen paramétereket és milyen input-ot kapott. Bár ha lehetséges akkor
ezt el szeretném kerülni, mivel ez egy éles rendszer. Ha elrontok
valamit akkor elkezdenek elveszni az éles levelek is...

Köszönöm