[BSD] Lista hiba

Gabor PALI pgj at FreeBSD.org
2010. Május. 29., Szo, 23:29:18 CEST

Sziasztok!

2010/5/29 Illó Gábor <igabor at stageline.hu>:
> Nem lehet sem a gmail szolgáltatásán keresztül, sem pedig a saját levelező
> szerveremről levelet küldeni. Most csak azért sikerült, mert webmail-ből
> küldöm a levelet, ha Thunderbird-el küldöm ( nem localhost-ról ) akkor is
> visszadobja a leveleimet, ami elég bosszantó.

  Ejha, de szep metalevel :)
  Nem tudom, hogy ugyanarra gondolunk-e, de azert hozzateszem: en
szoktam a listara Thunderbird 3-ban beallitott gmail accounton
keresztul kuldeni, eddig mindegyik megerkezett.  A maillog elemzese
folyamatban, egyelore ugy nez ki, hogy az amavisnak nem tetszenek a
leveleid.
  Szoljatok nyugodtan, ha hasonlo problemak merultek volna fel nalatok
is, igyekszem elharitani a problemat.

:g