[BSD] ppp kapcsolat pannonhoz nem megy

Kúti Zsolt kuti.zsolt at prolan.hu
2010. Május. 28., P, 13:20:17 CEST

Fri, 28 May 2010 11:05:39 +0200 -n
Gabor HALASZ <halasz.g at freemail.hu> írta:

> Eloszor is kikapcsolod a tomoritest (-vj), ha mar ott irja, hogy nem
PK, mindjárt kipróbálom.

> tamogatott, masreszt ne akard te megmondani nekik, milyen ip cimet
> adjanak.
Szia!

Én nem akarnám, csak nem tudom hogyan kell lebeszélni róla...
Időközben az eddig a defaultban szerepelt set dial-t átpakoltam az ISP
részbe. Ebben szerepel egy ilyen:
AT+CGDCONT=1,"IP","valami","0.0.0.0"
Ez egy linuxos által sikerrel próbált chat scriptből való.
Mást nem mondtam.

Az átpakolás után kezdve a kézi lejátszást azt látom a ppp.logban, hogy
mostmár a saját gépem ethernet címét küldi át. Szóval hogyan kéne
lebeszélnem erről?
Ha ppp conf-ból menne a dolog, akkor a leírás szerint ez kellene:
set ifaddr 10.0.0.1/0 10.0.0.2/0 255.255.255.255
(De ebben sem vagyok biztos, nem világos nekem a handbook ezen része)

Köszi!
Zsolt