[BSD] freebsd 8.0, sendmail

Istvan Galgand igalgand at freemail.hu
2010. Már. 23., K, 19:07:43 CET

On Mon, Mar 22, 2010 at 03:25:12PM +0100, Gabor HALASZ wrote:

> Ha szivni akarsz, csak batran. Mindenesetre:
>
> cd /etc/mail
> make
> keletkezo hostname.mc-ben a smarthost-os resz elol dnl kiszed, hostname
> kijavit
> /etc/mail/access-be beirod ertelemszeruen:
>
> AuthInfo:your.isp.net "U:smmsp" "I:user" "P:password"
>
> make
> make stop
> make start
>
> Az ilyesztoen bonyolult mailszerverkonfiguracio elkeszult (persze nem
> 100%, hogy mukodni fog, nem tudom, mit varial a tbanda).

Működik!
Ez már a sokadik variáció volt, amit kipróbáltam. Ideje volt egy kis
sikerélménynek, köszönet érte.
Egy gondom azért még maradt. Az email cím átírás még nem megy, tehát gépnévvel megy ki a
levél. A guglizásaim eredményei nem működnek nálam. Zsolt volt olyan kedves, több anyagot is
küldött, de még nincs siker. Az eddigi utolsó próbálkozásom (genericstable módszer) sem jött
be. Esetleg kaphatnék egy most használatban lévő, "élő" példát?

Üdv: István