[BSD] freebsd 8.0 flash plugin

Gabor PALI pgj at FreeBSD.org
2010. Már. 12., P, 10:24:53 CET

2010/3/11 Gabor HALASZ <halasz.g at freemail.hu>:
> Nem szintaktikai hiba, eppen ezert halalos, ugyanis . /etc/rc.conf-fal
> olvassa el a load_rc_config [..] es az initscriptek szinten elolvassak ugyanezzel a funkcioval, igy
> jobb esetben vegtelen hurok, rosszabb esetben fork bomba keletkezik.

  Koszonom a felvilagositast, eddig nem is gondoltam bele ebbe.  Ez
viszont sok mindent megmagyarazhat.

[off]
  Ez azert komoly, az rc.conf eddigi hasznalata alapjan nekem
intuitive nem kovetkezik, hogy barmit meg lehessen benne csinalni,
hiszen eddig csak valtozok ertekenek beallitasat lattam benne, es meg
nem tudtam nagyon elrontani.  Mindenesetre normal esetben nem kellene
ettol feldobnia a talpat a rendszernek...
[/off]

:g