[BSD] freebsd 8.0 flash plugin

Istvan Galgand igalgand at freemail.hu
2010. Már. 11., Cs, 20:23:22 CET

On Thu, Mar 11, 2010 at 07:43:05PM +0000, Zsolt Kúti wrote:

> - Fel kell tenni a következőket:
> - linux_base-f10
> - linux-f10-flashplugin
> - nspluginwrapper
> - ha operával is használni akarod: opera-linuxplugins
>
> A végén az adott felhasználóval ki kell adni az:
> nspluginwrapper -v -i -a
> parancsot.
>
> Ezután mennie kéne.
>
> Zsolt
> _____________
Egy teszt gépen követtem el az előzőleg leírtakat. A leírás szerint el kellett indítani néhány
linux szolgáltatást. Beírtam a /etc/rc.conf-ba: /etc/rc.d/abi start, majd /etc/rc.d/sysctl
start parancsokat. Reboot után ilyen üzenetekre panaszkodva nem állt fel a rendszer. De
sikerült rescue alapon kitörölnöm őket.
De visszatérve a flash plugin-re. Az nspluginwrapper telepítésekor vulnerability okokra
hivatkozva nem telepítette a Fedora (pango?) programot. Disable_vulnerability ezt megoldotta,
de utána meg gtk problémái voltak. Ezért visszaálltam az eredeti, kiindulási állapotra.
Holnap leszek újra a freebsd 8.0 teszt gépnél. Kipróbálom Zsolt ajánlását, remélem, működni
fog. Ha nem, jelentkezem... :-)

Köszönet: István

Holnap leszek újra a teszt freebsd 8.0 gépné