[BSD] ipv6 kikapcs

Gabor HALASZ halasz.g at freemail.hu
2010. Már. 4., Cs, 10:43:28 CET

Mohacsi Janos wrote:

> Ez ellen a kernelbol valo kikonfiguralas segit. A userland programokban
> legfeljebb az ACL-ek kornyeken lehet problema.

Sok mindent lattam en mar, szoval ami nincs, az nem romlik el :)

> Mindjart elfogy?  Dontsd el. A Regionalis Internet Registry-k nem fognak
> tudni adni globalis IPv4 prefixet. Utanna a LIR (ISP)-k nem fognak tudni
> globalis IPv6 cimet osztani.
> http://www.potaroo.net/tools/ipv4/
>
> Nem lesz vilagvege, csak dragabb lesz IP szolgaltatast nyujtani, mert
> meg kell venni az IPv4 cimet....

Olvas, megert, valaszol a helyes sorrend, igy alakul ki az ertelmes
parbeszed :)

> Vilagnak lesznek periferialis teruletei?: India, Kina, Afrika.

De mennyire. Bar lehet, hogy te jol birod a szanszkrit nyelvet vagy
mandarint, szerintem ezzel kisebbsegben vagy ezen a kornyeken.

> Gondolj
> bele, egyebkent te sem szeretned, ha egy Japan azt mondana, hogy
> Magyarorszag valahol a periferian van....

Nem hiszem, hogy ez azon mulna, mit szeretek, vagy sem :), de az biztos,
hogy nem haborodnek fel rajta, mert a tobbseguk azt sem tudja, hogy letezik.

> M$ eleg eroteljesen tamogatja az IPv6-ot mert olyan technologiat ad,
> amivel egyszerubb bizonyos szolgaltatasokat megcsinalni... A
> felhasznaloknak nem kell eszrevennie, hogy IPv6-ot hasznalnak, sot az a
> baj, ha eszreveszik.....

Lasd fent :)

--
Gabor HALASZ <halasz.g at freemail.hu>