[BSD] ipv6 kikapcs

Gabor HALASZ halasz.g at freemail.hu
2010. Már. 3., Sze, 17:57:24 CET

Mohacsi Janos wrote:

> Mitol lukas az ipv6 stack?  Ha tudod, hogy lukas nyitottal belole PR-t?

Most konkretat nem tudok, de minden os-ben volt mar ipv6 specifikus luk,
es nyilvan lesz majd sok uj is. Ami meg nincs, az nem romlik el/lyukad ki.

> Szerintem kenytelenek lesznek a szolgaltatok ipv6-ot hasznalni, ha
> valamilyen szolgaltatast akarnak nyujtani... hosszabb tavon.

Miert lennenek? A fizetokepes keresletnek van ipv4 addresse, akiknek meg
nem jut (majd egyszer, mert kb olyan annyit hallottam mar, hogy mindjart
elfogy, mint a vilagvege joslatot), azok ugyis olyan periferialis
teruletei lesznek a vilagnak, akik miatt egyetlen szolgaltato sem mozdul.
Erosen beagyazott technologiat nem konnyu levaltani (lasd m$ stilusu
desktop, smtp, stb...), plane olyannal, aminek csak uzleti motivacioi
vannak, gyakorlati haszna (plane a felhsznalok szempontjabol) semmi nincsen.

--
Gabor HALASZ <halasz.g at freemail.hu>