[BSD] ipv6 kikapcs

peter.stosz at mentat.hu peter.stosz at mentat.hu
2010. Már. 3., Sze, 17:20:04 CET

em0: flags=8943<UP,BROADCAST,RUNNING,PROMISC,SIMPLEX,MULTICAST> metric 0
mtu 1500
        options=98<VLAN_MTU,VLAN_HWTAGGING,VLAN_HWCSUM>
        ether 00:aa:bb:cc:dd:ee
        inet 10.11.1.77 netmask 0xffffff00 broadcast 10.11.1.255
        media: Ethernet autoselect (100baseTX <full-duplex>)
        status: active
lo0: flags=8049<UP,LOOPBACK,RUNNING,MULTICAST> metric 0 mtu 16384
        options=3<RXCSUM,TXCSUM>
        inet 127.0.0.1 netmask 0xff000000
pflog0: flags=0<> metric 0 mtu 33152
pfsync0: flags=0<> metric 0 mtu 1460
        syncpeer: 224.0.0.240 maxupd: 128
---
FreeBSD xxxxxxxx 8.0-RELEASE-p2 FreeBSD 8.0-RELEASE-p2 #1: Sun Feb 21
09:46:37 CET 2010     xxxxxxxxx:/usr/obj/usr/src/sys/WEB  amd64
----
options         SCHED_ULE               # ULE scheduler
options         PREEMPTION              # Enable kernel thread preemption
options         INET                    # InterNETworking
#options        INET6                   # IPv6 communications protocols
#options        SCTP                    # Stream Control Transmission
Protocol
#options        FFS                     # Berkeley Fast Filesystem
#options        SOFTUPDATES             # Enable FFS soft updates support

> Ma minden mailt ket darabban irok :) Szoval nincs sehol bekapcsolva,
> rc.conf-ban nem szerepel, ennek ellenere van ipv6 a lo-n es az fwip-n,
> sajnos a freebsd is zullik elfele :(, igy biztosabb, ha bele sem
forditom.

> [root at blade-150 ~]# fgrep -ir ipv6_enable /etc/*
> /etc/defaults/rc.conf:ipv6_enable="NO"          # Set to YES to set up
> for IPv6.
> /etc/network.subr:      if ! checkyesno ipv6_enable; then
> /etc/rc.d/auto_linklocal:       if ! checkyesno ipv6_enable && ${SYSCTL}

> net.inet6 > /dev/null 2>&1; then
> [...]

Ez az elektronikus üzenet és a hozzá kapcsolódó állományok kizárólag a Címzettnek szólnak. A bennük  foglalt információk bizalmasak, melyek titokban maradásához a MENTAT Informatikai Kft.-nek jogilag méltányolható érdeke fűződik. Amennyiben valamilyen ok folytán Ön nem címzettje ennek a levélnek vagy sérülten kapja meg, kérjük semmisítse meg, és értesítse arról az üzenet küldőjét. A MENTAT Informatikai Kft. nem tesz és nem fogad el hivatalos kötelezettségvállalásokat kizárólag elektronikus levél útján, hacsak erről ellentétes tartalmú megállapodás nem született a felek között. Jelen üzenet elküldése előtt vírusellenőrzésen esett át, de a vírusmentességet nem garantáljuk.

This e-mail and any attachments are confidential and may be legally privileged. The content of this e-mail is subject of efforts by MENTAT Informatics Ltd. to maintain its confidentiality. Also this e-mail is intended for the sole use of the individual or entity to whom it is addressed. If you are not the addressee, and receive this message in error please delete this e-mail and notify its sender immediately. The MENTAT Informatics Ltd. neither makes nor accepts legally binding statements exclusively via e-mail unless otherwise agreed by interested parties. This e-mail message has been checked for computer viruses but we don't guarantee that it is not infected.
--------- következő rész ---------