[BSD] swfdec-plugin, nincs hang

Istvan Galgand igalgand at freemail.hu
2010. Jún. 30., Sze, 18:32:39 CEST

On Wed, Jun 30, 2010 at 05:20:08PM +0200, Zahemszky Gábor wrote:

> Hogy bonyolítsam az életet. 8.1-RC1, amd64 *és* i386-on is
> FF35+nspluginwrapper+flashplugin. És megy. Ilyen szétszállásokat baromi
> ritkán csinál, van hogy egy délutánt el lehet vele youtube-ozni
> folyamatos zenehallgatással. Ami szrintem szopatós, az hogy
> valahányszor frissül a flashplugin, mindig kell minden user-nél egy
> nspluginwrapper -a -v -i (már egybeírni se lehet az opiókat) - ezt
> egyébként valami makefile varázslattal már láttam automatizáltatni,
> nekem annyit nem ért.

Akkor az lenne a program, hogy 8.0-án kipróbálom a javasolt Operát. 8.1
RC2-nél már, -gondolom, különösebb rizikó nélkül át lehet állni,
megpróbálom újra az FF-et. (Ha közben nem szerelmesedem bele az Operába...
:-) Különben sem árt foglalkoznom az új verzióra való frissítéssel, még
soha nem csináltam ilyet. Ui. nálam a 8.0-val kezdődött a FBSD élet...

Köszönet a tanácsokért,
István
--
This mail was sent by Mutt-1.4.2.3_4,