[BSD] swfdec-plugin, nincs hang

Istvan Galgand igalgand at freemail.hu
2010. Jún. 30., Sze, 15:03:09 CEST

T. Lista!

Firefox35-öt használok, eddig linuxos-wrapperes-flashplugin-es
megoldással. Akár elégedett is lehetnék vele, csak kb. kétpercenként segfault-ol
és egy perc, amíg "magától" helyre áll. Már írtam egy rövid scriptet, ami
leállítja a processzt és törli a coredump-ot, ezzel hamarabb feléled a
böngésző... Így lehetetlen használni, FBSD bemutatásra meg kifejezetten
alkalmatlan, bár amikor működik, a youtube.com is kiváló.
A ~/.mozilla/plugins könyvtárban átneveztem npwrapper.libflashplayer.s
oo-ra a .....so-t, hogy a flashplugint kiiktassam. Telepítettem
www/swfdec-plugin-t. Ezzel a kép rendben van, nincs segfault, viszont hang
sincs. Levettem, feltettem a graphics/gnash programot. Ezzel se kép, se
hang a youtube videóknál. A flashplugin használható lenne, de gyakran
elszáll. A másik kettő meg nincs a csúcson.
Mi ennek a problémának a megoldása? Jelenleg az swfdec-plugin van fent, de
jó lenne hang is.
A Google-n rengeteget írnak a flashplugin és az swfdec-plugin jelzett
gondjairól, de megoldást nem találtam, ezért fordulok ide. Létezik jó (kép
is, hang is) megoldás?

Köszönettel: István
--
This mail was sent by Mutt 1.4.2.3_4,