[BSD] OpenBSD T-Home kábelnettel nem tud csatlakozni

Vas Péter vas.peter at t-online.hu
2010. Jún. 29., K, 06:52:05 CEST

Bocs, elfelejtettem írni hogy alaptelepítésű OpenBSD, frissen
installálva. A saját szabályaimat később adtam volna hozzá, amikor már
látom hogy működik. A pf-ben csak egy "pass all flags S/SA keep state"
szabály volt alapértelmezetten, ez nem akaszthatta volna meg hogy
DHCP-vel kapjon IP-t. De kipróbáltam úgy is, hogy letiltottam a pf-et,
úgy se működött, tehát nem ez a gond.
A mac szűrés szintén nem lehet, ugyanis egyszer a linux alól egyik
géppel, egyszer meg XP alól a másikkal tudtam gond nélkül csatlakozni
(sőt, úgy is működött, hogy egyszerre mind a két gép switch-en keresztül
simán kapott DHCP-vel IP-t, tehát egyszerre két kapcsolatot is kezel
kifelé a modem) és a két hálókártyának természetesen eltér a MAC-je.

Valami más ötlet?