[BSD] ssh segfault

Gabor PALI pgj at FreeBSD.org
2010. Jún. 23., Sze, 16:34:13 CEST

2010/6/23 Gabor HALASZ <halasz.g at freemail.hu>:
> Nem hiszem, mert az sshd nem hasznalja oket, es az sem indul el. Meg akkor a
> sokminden sem mukodne, pl a samba pdc.

  Ertem.  Nekem igazabol az a celom, hogy reprodukalni tudjam legalabb
a backtrace-t (es valamennyire belelassak, mivel mit akar csinalni).

> Amennyiben megfeleloen atirod az nsswitch.conf-ot, akkor majd fogja.

  Amennyiben kapok rola informaciot, miben ter el az en valtozatomtol.
 Nekem most ez van benne:

#
# nsswitch.conf(5) - name service switch configuration file
# $FreeBSD: src/etc/nsswitch.conf,v 1.1.10.1 2009/08/03 08:13:06 kensmith Exp $
#
group: compat
group_compat: nis
hosts: files dns