[BSD] dump

Andras POTOCZKY andras-ml at wertz.hu
2010. Jún. 21., H, 15:12:13 CEST

sziasztok

Belefutottam egy elegge terhelt szervernel abba, hogy az ejszaka indulo
dump-os mentesek meg delutan 3-kor is futottak es ez meg tovabb rombolta
az egyebkent is eroforras problemakkal kuzdo szerver kepessegeit.

Teszteltem kicsit es ugy vettem eszre, hogy akarmit csinalok ezzel a
dump-pal, mindig ugyanolyan hosszu ido a mentes. (az adat nagy, a gep
gyene) En azt gondoltam hogy az incrementalis dump eseten csak a
kulombsegeket menti le es toredeke ideig tart.
dump-nal a level erteket allitva probaltam incremental mentest vegezni,
de semmi kulonbseget nem lattam soha a valtoztatasok kozott.

Rosszul gondolom, vagy rosszul alkalmazom?

Andras