[BSD] hdd

Péter Stósz peter.stosz at mentat.hu
2010. Jún. 14., H, 20:57:20 CEST

Partition 'c' overlaps all of the other partitions and describes the entire
disk. Its start and length are fixed. On systems where the disklabel
co-exists with another partitioning scheme (such as on PC hardware),
partition 'c' may actually only extend to an area of disk allocated to the
BSD operating system, and partition 'd' is used to cover the whole physical
disk.

2010/6/14 Illó Gábor <stageline at gmail.com>

> Köszi, használom a handbook-ot de ez nem válasz a kérdésemre. Mint írtam
> volt fdisk és label is, csak nem figyelsz.

> --
> Best Regards
> Gábor Illó

Ez az elektronikus üzenet és a hozzá kapcsolódó állományok kizárólag a
Címzettnek szólnak. A bennük foglalt információk bizalmasak, melyek titokban
maradásához a MENTAT Informatikai Kft.-nek jogilag méltányolható érdeke
fűződik. Amennyiben valamilyen ok folytán Ön nem címzettje ennek a levélnek
vagy sérülten kapja meg, kérjük semmisítse meg, és értesítse arról az üzenet
küldőjét. A MENTAT Informatikai Kft. nem tesz és nem fogad el hivatalos
kötelezettségvállalásokat kizárólag elektronikus levél útján, hacsak erről
ellentétes tartalmú megállapodás nem született a felek között. Jelen üzenet
elküldése előtt vírusellenőrzésen esett át, de a vírusmentességet nem
garantáljuk.

This e-mail and any attachments are confidential and may be legally
privileged. The content of this e-mail is subject of efforts by MENTAT
Informatics Ltd. to maintain its confidentiality. Also this e-mail is
intended for the sole use of the individual or entity to whom it is
addressed. If you are not the addressee, and receive this message in error
please delete this e-mail and notify its sender immediately. The MENTAT
Informatics Ltd. neither makes nor accepts legally binding statements
exclusively via e-mail unless otherwise agreed by interested parties. This
e-mail message has been checked for computer viruses but we don't guarantee
that it is not infected.
--------- következő rész ---------