[BSD] gnome desktop gond

Istvan Galgand igalgand at freemail.hu
2010. Jún. 9., Sze, 06:03:19 CEST

> De használd erőteljesebben a HG által javasolt parancsokat:
> a pkg_info -Lx brasero és a pkg_info -W /x/y/z/libnautilus-brasero-extension.so
> is hasznos lehet.
>
> Zahy < Gabor at Zahemszky dot HU >
>
> Amúgy sajnos a mostani gettext frissítésnek is időnként vannak nyomai a
> ports-fában (majd egy 7-tel később), szóval még reménykedhetsz. És ugye
> elolvasod a frissítések előtt a /usr/prots/UPDATING -et, és figyelembe
> veszed az ott levő tanácsokat? Kb így:
>
> portsnap fetch update
> more /usr/ports/UPDATING
> - megcsináljuk amit ír, majd pedig:
> [...]

A nautilus újrafordításánál a make deinstall után nem volt make clean...
Akkor ezt javítom, ill. figyelembe veszem az újabb tanácsokat.
Az UPDATING fájl vizsgálata már rutin, bár nem régen, egy hét frissítés
kihagyás után, nem boldogultam a frissítéssel. Akkor rendszer
újratelepítés lett a vége. Ha naponta frissítek, nincs gondom. Kivéve ezt
a gnome problémát...(eddig).

Szép napot!

István
--