[BSD] jail smtp m25

Andras POTOCZKY andras-ml at wertz.hu
2010. Jún. 6., V, 23:13:17 CEST

hi,

pf-hez nem ertek, de ipfilterben lehet olyat is megadni, hogy interface
nelkul mindenfele 25-os port forgalmat atiranyitom a megfelelo helyre.
Ezzel a problema igy kivedheto.
Ha a pf nem tud ilyet (nem hinnem hogy nem tud), akkor is megteheted azt
hogy a hosts fajlba felveszed magadnak a belso ip cimed a
mail.stageline.hu nevhez.
Szerintem nincs jelentosege a problemanak, inkabb csak kenyelmi funckio,
hogy konzolbol ssh-val ra tudj telnetelni.

Tapasztaltal egyeb gyakorlati hibat is?

Andras