[BSD] FBSD document viewer

Istvan Galgand igalgand at freemail.hu
2010. Jún. 6., V, 20:38:32 CEST

T. Lista!

Gnome-ot telepítettem. A document viewer nem hajlandó megnyitni .pdf
állományokat. "Homokórázik" egy ideig, majd elhal. Evince fent van, a
legutóbbi verzió. Rákerestem a neten. Egy infot találtam, miszerint a
/etc/rc.conf-ban benne kell lenni a dbus_enable="YES" sornak. Benne van.
Úgy fejeződött be az enyémhez hasonló kérdésre a válasz, hogy akkor
tessék graphics/epdfview-t használni. Ezt is feltelepítettem, működik. De
az evince-ről ennyit? Nincs a kérdésnek  valami tényleges megoldása?
(Egy másik gépemen, az i386, rendben működik a document viewer).

Üdv: István
--
This mail was sent by Mutt-1.4.2.3_4,
FreeBSD 8.0-RELEASE-p3, GENERIC amd64