[BSD] sendmail to smarthost

Istvan Galgand igalgand at freemail.hu
2010. Jún. 1., K, 09:41:01 CEST

On Tue, Jun 01, 2010 at 09:18:24AM +0200, Török Péter wrote:
> Szia,
>
> Bár én nem a portsból telepített sendmailt használom, hanem az
> alaprendszerben lévőt, nekem csak akkor bírt működni, ha újrafordítottam
> a sendmail-t sasl támogatással. Egyébként nem volt hajlandó
> authentikálni magát. A handbook idevágó része:
> http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/books/handbook/smtp-auth.html
> Annyi különbséggel, hogy a saslauthd-nek nem kell futnia.

Köszönöm, ez akkor lehet egy jó irány...
A Sendmail újrafordítás nem váltható ki azzal, hogy ports-ból a
Sendmail-sasl verziót telepítem? Emlékszem, az eredeti újrafordítással nem
boldogultam, mert olyan fájlokat kellett volna módosítanom, amik nálam
egyszerűen nem léteztek.
Az access fájl tartalma ilyen nálad?

AuthInfo:mail.t-online.hu "U:smmsp" "I:user" "P:password"

Üdv: István