[BSD] fura szerverhalal

Gabor HALASZ halasz.g at freemail.hu
2010. Júl. 27., K, 12:06:44 CEST

On 2010.07.27. 11:20, Miklos Quartus wrote:

> Nekem akkor volt ilyen amikor tobb irc halozatrol botok DoS-oltak.

Nem, a munin szerint nincs terheles.

> Ha nem hardverhiba,

Most neztem at a vasat, es hardware hiba okozta, meghozza eleg erdekes
hiba: az egyik memoriamodul csatlakozoi kozul 4 szenne eget (van rola
kep, ha erdekel valakit, kirakom). Ehhez kepest a gep honapok ota
mukodott :) Utoljara vax-ot lattam ugy egni, hogy kozben meg mukodott :)

> akkor az is elkepzelheto, hogy  megtortek a
> gepedet es atmenetileg hasznaljak tovabbi gepek elleni tamadasra mint
> kozbenso network hop-ot.

Egyreszt magamat is tokonszurnam, ha ilyesmi bekovetkezne a
halozataimon, masreszt a fonokeim is tokonszurnanak :) Az en tuzfalaimon
nincs packetforwarding, csak proxy.

--
Gabor HALASZ <halasz.g at freemail.hu>