[BSD] hotmail

Berta Sándor berta at beco.hu
2010. Jan. 27., Sze, 01:40:04 CET

Papp Tamas írta:

> Ez tenyleg nem mond sokat.
>
> Az spf-et en nem ismerem. Ha kiszeded a txt rekordot, akkor is rossz?
>
> tamas
Az spf-et kínomban tettem fel. Ugyanez volt a helyzet megelőzőleg.
A postmaster.live.com-on olvastam a spf-ről.
A bind kapcsán azt írják, hogy a TXT-t minden változat érti.
A gond inkább az SPF-el várható, de a naplóban eddig nem láttam szokatlant.
Az üzenet kapcsán azt érzem, hogy nagyon nem akarnak levelet kapni az IP címünkről.
Valami hotmail-es blacklist lappanghat a háttérben.
A kérdés, hogy hogyan lehet velük kapcsolatba lépni és lekerülni a listájukról?
A postmaster at hotmail.com sem fogad tőlünk semmit.
Tök gáz.

üdv
berta