[BSD] freebsd 8.0

Gabor HALASZ halasz.g at freemail.hu
2010. Jan. 15., P, 00:03:41 CET

On 2010.01.14. 18:22, Szabolcs Tóth wrote:
> Üdv!
>
> Alapvetően azt nem értem, hogy ha áttérek egy másik 1 user-es felületre
> akkor konzol alól tudok telepíteni bármilyen csomagot, csak gnome alatt
> nem működik.
> A gnome magyarosítás nem jön össze sehogysem.

Gnomehoz nem tudok hozzaszolni, a magyarositashoz szinten nem, valahogy
jol elvagyok nelkuluk. Egyebkent sem vagyok arrol meggyozodve, hogy
desktop osnek a freebsd lenne az idealis valasztas. Ha jo a kde is,
akkor probald meg ezt, 7.2-es freebsd az alapja:

Usability

The DesktopBSD Tools are a collection of applications designed to make
life easier and more productive. Even inexperienced users can perform
administrative tasks such as configuring wireless networks, accessing
USB storage devices and installing and upgrading software.

http://desktopbsd.net/index.php?id=37