[BSD] gateway

Zahemszky Gabor gabor at zahemszky.hu
2010. Feb. 17., Sze, 13:39:05 CET

Szia!

> Viszonylag új nekem a FreeBSD, és van egy probléma amiben segítségre lenne
> szükségem:
> van egy szerver ami gateway-két funkciónál , de időnként minden hálózati
> kapcsoltat megszűnik rajta, pontosabban nem nyit új hálózati
> kapcsolatokat, de a felépítetteket megtartja (ha belelógatok egy putty-ot
> az megmarad, de semmit nem lehet pingetni róla, és nem is válaszol a
> pingetésre). A logokban semmi nem látok (vagy nem jó helyen keresek ).
> A konfig: 6.2-RELEASE, ipf-et és ipnat-ot használok rajta, és amikor
> működik akkor rendben teszi a dolgát.

Segíteni ennyiből én nem tudok, így csak két apró tanács.

 - minimum annyi HW infót adj, hogy milyen a két ethernet kártya (vagy
mondjuk ifconfig -a kimenet kéne, hogy milyen driver hajtja meg; az IP-k nem
érdekesek)

 - miért is 6.2. Kissé nagyon elavult. Egy backup gépre föl kéne tolni egy
8-ast, és megkisérelni ugyanolyanra beállítani, majd kiváltani vele.

Zahy < Gabor at Zahemszky dot HU >