[BSD] fail2ban logolasi gond

Istvan Galgand igalgand at freemail.hu
2010. Dec. 6., H, 18:31:35 CET

On Mon, Dec 06, 2010 at 04:43:53PM +0100, Balázs Mátéffy wrote:
> Szia,
>
> Ugyan nem ismerem a fail2ban-t, de szerintem reloadoltatni kéne logrotate
> után (postrotate alatti sor linux esetén, szóval vmi ilyesmit kéne
> implementálni pid-file-lal, mint pl httpd esetében).
>
> http://www.fail2ban.org/wiki/index.php/MANUAL_0_8
>
> /var/log/fail2ban.log {
>     weekly
>     rotate 7
>     missingok
>     compress
>     postrotate
>       /usr/local/bin/fail2ban-client reload 1>/dev/null || true
> [...]

Szia!

Köszönöm szépen a választ!
A kavar még mindig fennáll a fejemben, bocs! A fail2ban manual-t láttam, de nem tudtam vele mit kezdeni. Ui. nálam nincs
telepítve a /usr/ports/sysutils/logrotate port. Valószín"uleg ebb"ol következik, hogy sehol nem találok logrotate.conf
állományt. Így a fentieket (weekly, rotate 7, missingok, stb.) hova írjam be? Viszont a logrotate port hiánya ellenére az összes
logfájlom forog, ahogy kell. Nem tudom, mi forgatja oket, gondolom a newsyslog. Nem lesz gond, ha telepítem a logrotate port-ot?
Vagy ne telepítsem, de akkor hova is írjam a fentieket?

Üdv: István
--
This mail was sent by Mutt-1.4.2.3_4,
FreeBSD 8.1-RELEASE-#0, GENERIC i386