[BSD] RAID1

Papp Tamas tompos at martos.bme.hu
2010. Dec. 3., P, 10:14:38 CET

On Fri, Dec 03, 2010 at 10:01:58AM +0100, Andras POTOCZKY wrote:
> szia
>
> Azert mert a BSD-d nem ismeri azt a hw raid vezerlot, igy szimplan csak
> ket diszket lat. Gondolom ez egy nagyon uj vas, nincs meg hozza tamogatas.

Ahhoz, hogy egy hw raid vezerlon lassa a csak ugy raaggatott diszket,
kellene az, hogy beallitsa ezt direkt a vezerloben (pl. raid0-ba
szoktak kenyszeriteni ilyenkor), nem?

Ahhoz, hogy a raid1-be rakott diszket lassa az OS kulon, az kell
szerintem, hogy a vezerlo ne csinaljon valodi raidet.

Az OS nem lathathja a hw raid elemeit kulon, hacsak nincs ehhez kulon
drivere. Pont ez lenne a lenyege.

udv,

tamas