[BSD] IPSec

Berta Sándor berta at beco.hu
2010. Aug. 31., K, 22:21:29 CEST

2010.08.31. 12:50 keltezéssel, Gabor Illo írta:
> Üdv
>
> Következő a problémám:
>
> Van egy gép amin szeretnék vpn-t üzemeltetni, hogy azon keresztül tudjak biztonságosan internetezni. Ennek a leírásnak
> megfelelően felconfigoltam az A gépet http://www.techbabu.com/2009/10/ipsec-freebsd/ azonban amikor el akarom indítani a
> racoon-t ezt kapom:

A minta arról szól, hogy hogyan tud egymással kommunikálni a két belső háló
egy biztonságos csatornán keresztül.
Nem értem, hogy jön ide a biztonságos internetezés?

Külső példa helyett próbáld a kézikönyv szerint:
http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/books/handbook/ipsec.html
Azonban a mintapéldákban fontos, hogy a valódi publikus IP címekre helyettesíts!
Elsőként úgy próbáld, hogy gazdája vagy két internetre kapcsolódó gépnek.

üdv
berta