[BSD] php + sendmail

Gabor HALASZ halasz.g at freemail.hu
2010. Aug. 23., H, 12:21:33 CEST

On 2010.08.23. 11:55, Gabor PALI wrote:

>    En minden jailnel nyomok egy FreeBSD ,,telepitest'' (vagyis a base,
> es amd64 eseten a lib32 disztribuciok kitomoriteset a sajat install.sh
> szkriptjukkel, persze DESTDIR megadasaval).  Eddig bevalt.

Nekem erre volt egy scriptem (linuxon), ami eloszor ldd-vel megnezte,
milyen libekkel linkeltek ossze (es vissza), aztan ezeket a libeket
rekurzivan, amig volt, majd meghivta strace-szel, es atmasolta azokat a
fileket is, amelyeket sikeresen open-elt.
Persze a te megoldasod egyszerubb (linuxon a base is -rendszeresen folos
mennyisegu es funkcionalitasu - csomagokbol all), es amita a busybox-ot
feltalaltak, pont a base systemen sporolni semmi ertelme nincsen :), de
pl chroot-ba www szervert telepiteni hasznos volt.

--
Gabor HALASZ <halasz.g at freemail.hu>