[BSD] email relay

Istvan Galgand igalgand at freemail.hu
2010. Aug. 19., Cs, 18:13:57 CEST

On Wed, Aug 18, 2010 at 09:35:04PM +0200, Illó Gábor wrote:

> Szia.
>
> Nem veszi figyelembe sajnos a /etc/hosts fájt akárhogyan is írod bele az
> adatokat. named fog kelleni és hostot kell adnod a 192.168.1.95-nek

Szia!

Ettől tartottam... Az előbb gugliztam megint ebben a témában és találtam
hasonló gondra olyan választ, miszerint az "nslookup mailhost" parancsnak
érvényes választ kell adnia ahhoz, hogy egyáltalán működjön. Ez nálam nem
teljesül, akárhogy variálom a sendmail.cf-et vagy a /etc/hosts állományt.
Most vagy felbruttósítom magam named tárgykörben és folyt. köv., vagy a
FBSD_1 gépet is felkonfigurálom közvetlen ISP smarthost elérésre. Mivel
hobbigépekről van szó, azt hiszem, ismerkedni fogok a named-el.
Köszönöm a közreműködést mindenkinek!

Üdv: István

--
This mail was sent by Mutt-1.4.2.3_4,