[BSD] adapter is in toaster mode

Gabor HALASZ halasz.g at freemail.hu
2010. Aug. 16., H, 21:20:13 CEST

2010.08.16. 20:43 keltezéssel, Péter Stósz írta:
> Nesze neked enterspájz class storage izé bigyó filesystem.
> Puffogok azért, mert nekem is hasonlóan döglött meg a múlt héten egy
> zroot-om, egy fasza operátori interakció után.

Kozben azert tortem a buksimat (nem vertem a falba, mert mentegetek
szorgalmasan, ez a gep raadasul ha, igy a masik fele ment tovabb :), es
az a gyanum tamadt, hogy az elszallast a raidvezerlo cache-e okozza,
amit writeback-re allitottam annak ellenere, hogy nincs bbu (viszont van
ups), igy elkepzelheto, hogy amikor megallt a kernel az idezett funckcio
miatt, maradt ez-az a cache-ben, bar ez is eleg csuf jelenseg lenne.