[BSD] memóriahasználat

Gabor HALASZ halasz.g at freemail.hu
2010. Aug. 13., P, 10:45:44 CEST

On 2010.08.13. 8:55, BSD wrote:
> Sziasztok!
>
> Van egy 8.1-es 64bites FreeBSD szerverem 24GB memóriával.
> A szerveren nginx fut képeket és statikus tartalmakat szolgál ki.
> A szerver max. 4-5 GB használ és e mellett még swap-ol.
> Mit kellene beállítanom, hogy a teljes memóriát kihasználja és csak utána swapoljon?

Ez erdekes. Szerintem hasznalja a teljes memoriat, valami mas gond lesz.
A memoriamanagement fazisai: Wired -> Active -> Inactive -> Cached ->
Free, tehat a sok inaktiv egyszer volt aktiv es, es elotte wired. A free
memoria viszont az inactive+cache+free, ahonnan allokalni tud, igy a
swapeles erdekes kerdes. Mondjuk a ket diagram kisse koszono viszonyban
sincs egymassal, igy nem igazan latni, mit van a memoriaval, amikor
swapel...

--
Gabor HALASZ <halasz.g at freemail.hu>