[BSD] ezjail

Illó Gábor stageline at gmail.com
2010. Aug. 10., K, 17:25:06 CEST

2010/8/10 s.o.t.o. <popenak at gmail.com>

> udv
>
> ha jol ertelmezem a ls kimenetet, akkor a jail-bol linkeltel a /www-re,
jol gondolom?
> ha nekem arra van szuksegem, hogy egy jailon kivuli konyvtarat lassak a
jailban, akkor
> a mount -t nullfs /jailon/kivuli/konyvtar /jailban/levo/konyvtar
alakot/parancsot hasznalom

www mappa /www így. Ezt szeretném egy jailben használni az /usr/local/www/
helyen, a link elkészül, de a jail nem látja, gondolom biztonsági okból, de
akkor mi a megoldás?

> --
> bye
> pop3

Működik, köszi.

Még abban segítenétek, hogy az etc/fstab-ban ezt hogy tudom automatikussá
tenni?

egyenlőre ilyen

# Device                Mountpoint      FStype  Options         Dump
 Pass#
/dev/ad6s1b             none            swap    sw              0       0
/dev/ad6s1a             /               ufs     rw              1       1
/dev/ad4s1d             /www            ufs     rw              1       1
--------- következő rész ---------