[BSD] Fwd: cvs commit: www/share/sgml usergroups.xml

Gabor HALASZ halasz.g at freemail.hu
2010. Ápr. 19., H, 13:43:49 CEST

On 2010.04.19. 13:19, Gabor PALI wrote:

>    E tekintetben tovabbra is varom az Egyesulet allasfoglalasat es
> esetlegesen tamogatasat.

Aktivan keresed oket, vagy remenykedsz, hogy valamelyik egyesuleti tag a
lista tagja is :)

> Bocsanat, nem annak szantam.  Igazabol arra gondoltam, hogy szereny
> korunkben is akadnak erdekes emberek, nem kell ahhoz hataron tulra
> menni.

Akkor nagyjabol ugyanarra gondolunk, lasd amit en is irtam kesobb.

>  Masreszt ha magyarul vannak az eloadasok, talan tobben
> becsabulnak rajuk.

Biztosan, es semmi kifogasom a magyar nyelv hasznalata ellen, a tobbseg
semmi mast sem tud, ne ezen rgozzunk, csak annyit akartam, amit irtam
is: ne azon legyen a hangsuly, hogy magyarkodunk, ezt megteszi
helyettunk a sok foallasu magyar; az pedig, hogy egy magyarorszagi bsd
egyesulet magyar eloadasokat szerver, magyar nyelvu siteot tart fent,
stb...annyira termeszetes, hogy kulon emliteni is feleslegesnek tartottam.

>    Kikre gondolsz? :)  (Bar gyanitom, az emlegetett emberek is olvassak
> (meg) a listat.)

Nem tudom, csak az remlik, hogy szoktam feltunoen magyar nevu egyedeket
latni a fejlesztok kozott, pl az emlegetett Nagy Robert is.

--
Gabor HALASZ <halasz.g at freemail.hu>