[BSD] OFF: APEH bevallo program FreeBSD alatt?

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2010. Ápr. 19., H, 10:12:16 CEST

Halihó!

2010. április 19. 08.18.30 Kúti Zsolt dátummal ezt írta:
> A nyomtatással lehetnek/lesznek gondok. Sok energiát nem feccöltem
> bele, de valami olyasmi van, h helyből nem tud nyomtatni (valami java-s
> bug),

  Én nyomtattam már BSD alól Java programból, illetve Linux alól ÁNYK-ból,
szóval meg lennék lepve, ha Java bug lenne. :)

> A dokumentum "beküldést" elég érdekesen csinálták meg (legalábbis régebben
> így volt, most még nem néztem): behívott a magyarorszag.hu oldalt, ahová be
> kellett jelentkezni, majd az ottani feltöltő funkciót kellett használni (ami
> persze feltételezi, h tudja az ember hol van a fájlrendszerben a
> kérdéses fájl).

  Van e mellé egy új funkció is, akkor nem kell fellépni a mo.hu portálra és
feltölteni a nyomtatványt. A fájlrendszerben azért kell keresgélned, mert
környezeti változóban van tárolva az a könyvtár, amelyet az applet nyitna, de
mivel ilyen nem állítottál be az indításnál, ezért nem is tudja felhasználni
az applet.

  Nekem jelenleg nincs desktop BSD a közelemben, ha ez fontos, akkor - ha
valaki elkészíti a patch-et a Linux telepítő sh és a BSD telepítő sh között,
akkor megoldom, hogy az ÁNYK része legyen... :)
--
Auth Gábor