[BSD] Fwd: cvs commit: www/share/sgml usergroups.xml

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2010. Ápr. 16., P, 21:05:34 CEST

Halihó!

Gabor HALASZ írta:
> Vegigolvasgatva a hozzaszolasokat, szerintem pont ez a modszer az,
> ahogyan hozza sem szabad kezdeni, mert ugyanoda fog jutni az egesz, ahol
> a most tart a bsd.hu vagy a linux.hu es sok egyebb...

  Lehet. Én könnyen beszélek, nekem már ott a javaforum.hu, amely köré épült
egy közösség, amely nem volt adott az indulásnál, kemény munka volt felépíteni
és még keményebb megtartani, de egy hónap múlva lesz négy éves.
  Nagyjából tudom, mi munka egy portált adminisztrálni, így annyit tudok csak
bevállalni, hogy - ha a közösségnek megfelel, akkor a javaforum.hu portállal
azonos portál motort tudok a bsd.hu alá is tenni, ezt ismerem (naná, én írtam
:), bármi más portál üzemeltetése tanulást és alkalmazkodást igényel, arra
nincs se erőm, se időm.
  Nálam a Java az elsődleges, azzal keresem a kenyerem, a BSD hobbi, így
nagyjából ilyen arányban tudok tartalmat is készíteni a BSD témák körében.
Illetve fel tudom ajánlani a ZFS + Jail wiki gyűjteményt.

> Szerintem eloszor pozicionalni kellene az egeszet, kinek szol, mirol
> szol, szakmai vagy marketing/bulvar, milyen szinvonalon, stb...Egy ujabb
> hup klonnak, a hup hirek mirrorozasanak, forumokon agyatlankodasnak,
> stb...szerintem pont nulla ertelme van, annal valamivel (sokkal) tobbet
> kell nyujtania, hogy merheto sikere legyen a projektnek; anelkul igazan
> sok ertelmet nem latom, hogy bsd hasznalok gyozkodjek egymast, milyen jo
> a bsd :) A felmerulo muszaki problemakat is meg tudjuk beszelni.

  Nem kell mérhető siker és hihetetlen újdonság. Annyi kell, hogy a BSD
közösségnek és a BSD egyesületnek legyen egy olyan portálja, amely bemutatja a
közösséget és az egyesületet, illetve híreket aggregál egy helyre. Szerintem
ennél több első körben nem kell, de ennél kevesebb se. Ha lesz egy hónap múlva
is kedv és idő arra, hogy a közösség tagjai tartalmat hozzanak, akkor fog
fejlődni, ha nem lesz erre kedv és idő, akkor marad az, aminek indult:
egyszerű portál, amely bemutatja a BSD közösséget és a BSD egyesületet.

> Egyaltalan, mi van most a bsd egyesulettel, tud rola valaki valamit a
> cimen kivul?

  Erről van szó. Erre kell első körben egy portál.
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor