[BSD] Fwd: cvs commit: www/share/sgml usergroups.xml

Gabor PALI pgj at FreeBSD.org
2010. Ápr. 16., P, 16:51:22 CEST

On 04/16/10 15:34, Gabor HALASZ wrote:
> Epito jellegu kritika :)

    Tudom, hogy annak szantad.  Es tenyleg orulok, hogy elore szoltal.

> Ezt a listat nem tudod bejelenteni, mint magyar bsd kozelet?

    Ez lenyegeben mar adott a freebsd.org honlapjan, a Community /
Mailing Lists alatt [1].

> Ezzel kapcsolatban is vannak fentartasaim [..]: minden feladatnak
> gazdat kell talalni, [..], mert kulonben semmi nem lesz az egeszbol,
> csak egymasra mutogatas.

    Igen, sajnos :(  En meg naiv vagyok ezen a teren es meg hiszem, hogy
tortenhet valami jo is.  A kudarctol nem felek, szukseg eseten egyedul
is el szoktam boldogulni a kituzott celokkal, de talan raakadok meg
nehany hozzam hasonlo elvetemulttel.  (Volt mar ra pelda.)
    A felreertesek elkerulese vegett: nekem megfelel egy "<html></html>"
tartalommal rendelkezo bsd.hu oldal is, csak en nem hagynam olyan
konnyen a helyetekben.  (Nekem azert tetszett a BSD Magazine forditas
otlete.)
    Emellett ne felejtsuk el, hogy az Egyesult nem csak online letezhet,
hanem offline is.  Rengeteg programot lehetne szervezni, ha nem is
feltetlenul az Egyesulet egisze alatt, de magyarokkal, magyaroknak.
Tavaly a szegedi konferencian mar kezdett valami alakulni, legalabb is
mar volt BSD szekcio.

> Sajnos nem sok, mivel a tobbseghez hasonloan nem tartalmat, hanem a
> tartalmat kiszolgalo infrastrukturat csinalom. Kritizalni amugy is
> sokkal konyebb :)

    Tudom, mar megszoktam, ilyen a sobiznisz.  En szivesen meghallgatnam
viszont a munkad soran szerzett tapasztalaidat.  En eleg kicsiben
csinalom a BSD-t, biztos sokat tudnek meg tanulni a rendszerrol a ti
oldalatokrol.

> Az otletekhez eloszor tiszazni kellene a celkozonseget es a szinvonalat.

    Igen.  A celkozonsegre nincs tippem, a szinvonalat viszont erdemes
lenne atlag felett tartani (= sok munka).

> a nyersforditast is megcsinalja barmelyik webes fordito, ha valaki
> alapszinten nem tud angolul, tehat ezekre sem igazan latok pontenciat,
> sot a hup szeru informatikai bulvarban sem.

    En nem forditanek automatikusan angolrol.  Esetleg ha svedek
lennenk, de a svedek meg eleve perfektul beszelnenk angolul, szoval
nekik nem is kell forditas :P

> Magan a freebsd.org-on sem sok erdekes dolog van [..]

    Ez valamilyen szempontbol jo hir...

> Amit biztosan tudok: tartalom nelkul felesleges portalt inditani.

    Egyetertunk.

> Ez esetben szerintem eloszor az egyesuleti es a sitetal kapcsolatos
> viszonyat kellene tisztazni. Egy bejegyzett kozhasznu egyesulet sok
> szempontbol hasznos fedoszerv.

    Remelem, nem lesznek restek az egyesuleti tagok es sikerul
megbeszelni veluk.

:g