[BSD] Fwd: cvs commit: www/share/sgml usergroups.xml

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2010. Ápr. 16., P, 09:44:52 CEST

Halihó!

Gabor PALI írta:
>Ezembe jutott, hogy annak idejen szuletett egy bsdempire.hu nevu
> oldal, amely mara teljesen elhagyatotta valt es csak 29 regisztralt
> tagja lett egeszen mostanaig.

  Egy portál lényege a tartalom... kitenni egy fórumot vagy egy portál motort
egyszerű munka. :)

>  A cel szamomra az Egyesulet oldalanak felszinen tartasa lenne,
> szoval elso korben hosztol, telepit, kontakt informacioval ellat,
> automatikusan hireket importal, ezt kesobb megfejel BSD Magazine
> forditasokkal, egyesuleti bejelentesekkel?

  Én annyit tudok hozzáadni a közösséghez, hogy wiki oldalamról átteszem a ZFS
+ Jail oldalakat a cikkek közé, és karban is tartom, illetve tudok havonta 1-2
hírt, cikket megírni a FreeBSD történésekről. Kellene még 5-10 ember, akik
havonta írnának 1-2 hírt és cikket a történésekről. Ez már heti kettő hírt
jelentene, amelyre van értelme portált alapozni. Fórumra nem biztos, hogy
szükség lenne, hiszen a levelezőlistát is nehéz tartalommal megtölteni, ám sok
embernek már természetesebb a fórum, mint a levelezőlista. Annó vittem egy
ideig a bsd.lap.hu oldalt is, aztán másfél-két évre kiestem a BSD világból és
megkapta valaki más... :)

  Ha a közösségnek megfelelő, akkor tudok helyet és portál motort is
biztosítani, a javaforum.hu mellett elfér ez is. Ez egy Java alapú portál,
amely képes JSR-168 portleteket futtatni, tehát ha igény van rá, akkor
modulárisan bővíthető.
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor