[BSD] Fwd: cvs commit: www/share/sgml usergroups.xml

Berta Sándor berta at beco.hu
2010. Ápr. 15., Cs, 22:31:28 CEST

2010.04.15. 20:54 keltezéssel, Gabor PALI írta:

>    Szerintem remek otlet!  En ehhez kapcsolodoan lektoralast es
> szerkesztest tudnek felajanlani, forditasra mar keves energiam jut
> manapsag :)  Mindjart fellapozok egy ilyen magazint, megnezem,
> mennyire nehez vele boldogulni.

Átfutottam a bsdmag.org -ot és kedvet kaptam a fordításhoz.
Találtam is mindjárt néhány témát ami határozottan érdekel.
Az idővel én is hadilábon állok, de egy lektor és egy szerkesztő nagyon sokat
segíthet. Annyi hátrányom van, hogy csak a freebsd-t ismerem.
Itt is találtam fordításra érdemes cikket:
http://www.freebsd.org/news/press.html

A techrepublic szinvonalán lehetne rövid 5-600 karakteres cikket is összeütni.
Néhány cikk fordítása után, erre vállalkoznék, persze csak lektori támogatással.

üdv
berta