[BSD] no link

Gabor HALASZ halasz.g at freemail.hu
2010. Ápr. 12., H, 17:05:52 CEST

On 2010.04.12. 16:54, Szakál, Gergő wrote:

> ifconfig-gal előbb nézd meg, hogy polling rá van-e izzítva e az
> interface-re.

Nem er el odaig a kezem...Egyebkent sem erdekel a velemenye, szerinte
bedugtam-e a kabelt, vagy sem; a dhcp kliensnek semmi koze nincs a hw
layerhez. Csinalja azt, amit mondok: kuldozgessen dhcp requesteket a
kijelolt intefacen, amig nem kap valaszt.

> Ha nem, akkor bekapcsolhatod a pollingot, hátha hamarabb
> detektálja a linket, és a dhclient akkor nem rinyál.
> Ez csak egy tipp, de hátha segít...

Nem erdekel a sirankozas, nekem csak ip cim kellene (egyebkent sem
sirankozik), mert kicsit unalamas le-fol szaladgalni.

--
Gabor HALASZ <halasz.g at freemail.hu>