[BSD] csomag tartalom kereső

László Böszörményi laszlo.boszormenyi at gmail.com
2009. Okt. 21., Sze, 08:28:09 CEST

Szia!

2009/10/20 Zahemszky Gábor <Gabor at zahemszky.hu>

> Az oprendszer *nem* csomagként települő részében.

 OK, megint Debian-ból indultam ki ahol _minden_ csomagból van telepítve.

> De van, pontosan az, amit Zsolt írt a szál legelején:
> pkg_info -W /a/fájl/neve

 Félreérthetően fogalmaztam. Nem a feltelepített csomagokban szeretnék
keresni. Hanem amikor tudom hogy nincs meg egy lib mert nincs telepítve,
akkor arra keresnék hogy melyik csomagban van, melyiket kell telepítenem
hogy az a rendszer része legyen.

> Az más kérdés, hogy libc.so.2.2 az nem FreeBSD-s libc, hanem nagy
> esélyes linuxos.

 Alátámasztandó, éles rendszeren a  /usr/lib/compat/libc.so.2.2 elérési
úttal találtam meg. Szétnézek majd melyik compat csomag szállítja ezt az
állományt.

Szóval
> nem lehet véletlenül az a packages.tgz valami, ami nem FreeBSD-hez van
> szánva?

 Biztos hogy minden amit keres az FreeBSD-hez lett szánva, mégha compat lib
is mint a fenti libc.so . FreeBSD-vel árulják a Japánok, erre fejlesztik.

> Zahy < Gabor at Zahemszky dot HU >

  http://www.zahemszky.hu/ -> Forbidden You don't have permission to access
/ on this server.
Ismert dolog és lesz rajta tartalom vagy szándékosan üres?

Üdv,
GCS
--------- következő rész ---------