[BSD] csomag tartalom kereső

László Böszörményi laszlo.boszormenyi at gmail.com
2009. Okt. 20., K, 14:25:55 CEST

2009/10/20 Gabor HALASZ <halasz.g at freemail.hu>

> cd /usr/ports
> make search name=<wtf> | grep Path:

 Köszike, ez bőven elégnek tünik. Igaz nem találta meg a libc6-ot, mivel az
nem a ports része ha jól tévedek.

>  Egy adott program indításakor azt az üzenetet kapom, hogy "No ld.so".
>>

> libc6

 Vagy csak azért nem találta meg, mivel a sysinstall csomagkészletében sem
látok libc6 csomagot? Első dolgom volt megnézni, de már akkor sem találtam.
:-|

 Akkor hasznalj debiant, mar van kfreebsd port ;)

 Nekem mondod hogy van?
Még biztos nem láttad:
http://qa.debian.org/developer.php?login=gcs@debian.hu

Üdv,