[BSD] munin panaszkodik

Zahemszky Gabor gabor at zahemszky.hu
2009. Okt. 16., P, 16:55:07 CEST

Auth Gábor írta:

>  Ez meglepett... miért is nem lehet párhuzamosan használni?

Nem en irtam, de maradjunk annyiban, hogy tud vicceket csinalni. (*) Pl.
desktop gepet eselytelen vagy e nelkul a kavarodas nelkul csinalni (ugy kb
mindent fel tudsz rakni csomagbol, de pl. adobe flash-t azt nem).

Zahy

(*) Tegnap eccakai vicc, persze ez meg javulhat: amd64/8-rc1 . pkg_add -r
linux_base felteszi a (tan) fc8-at - majd linux-flashplugin port  magara
rantja az fc10-et :-)