[BSD] munin panaszkodik

Laszlo Nagy gandalf at shopzeus.com
2009. Okt. 16., P, 13:44:00 CEST

> [...]
>
> Can't locate Munin.pm in @INC (@INC contains:
> /usr/local/lib/perl5/5.10.0/BSDPAN
> /usr/local/lib/perl5/site_perl/5.10.0/mach
> /usr/local/lib/perl5/site_perl/5.10.0 /usr/local/lib/perl5/5.10.0/mach
> /usr/local/lib/perl5/5.10.0 .) at /usr/local/share/munin/munin-update
> line 28.
>
> Vagyis felraktal egy perl-5.10-et, mig a munin (es minden mas)
> perl-5.8.9-at hasznal (azon el lehetne gondolkozni, hogy miert
> versioned dirbe pakoltam, mert igy elso pillantasra semmi olyat nem
> tartalmaz, ami indokolna, es 2005-os az utolso changelog bejegyzes, de
??? (lásd lejjebb)
> Tobb megoldas is lehet, szerintem rakd vissza az 5.8.9-es perlt.

Amikor frissítettem a portokat akkor elolvastam az UPDATING file-t és
követtem a benne található utasításokat:

> 20090911:
>   AFFECTS: users of lang/perl5.10
>   AUTHOR: skv at FreeBSD.org
>
>   lang/perl5.10 has been updated to 5.10.1.  You should update everything
>   that depends on perl.  The easiest way to do that is to use
>   "perl-after-upgrade" script supplied with lang/perl5.10.  Please see its
>   manual page for details.
>
>   If you want switch to lang/perl5.10 from lang/perl5.8 please follow
>   instructions in the entry 20090328 in this file.
Nos, a javasolt "perl-after-upgrade" script nem szólt hogy upgrade-eljem
a munint. Szerintem rá kellett volna jönnie, és szerintem ez egy port
hiba. Ha még mindig úgy gondolod hogy ez az én hibám akkor légyszi mond
el hogy honnan kellett volna rájönnöm hogy a munin-t is újra kell
fordítanom.

Ami meg azt illeti hogy "minden más" 5.8.9 -es perl-t használ - lehet
hogy nálad így van. De hogy másoknál is így lenne? Ezt nem tudom honnan
vetted?

Üdv,