[BSD] munin panaszkodik

Laszlo Nagy gandalf at shopzeus.com
2009. Okt. 16., P, 10:40:12 CEST

>> #1. mi hiányzik neki?
>
> Ott irja: a sor elejen, a munin.pm.
Jól van bocs. Nem vagyok Perl guru. Bár olvasni tudni kéne. :-) Balgán
azt hittem hogy ez egy call stack trace és a végét kezdtem el nézni. De
amúgy az RRDs.pm is benne van, ezek szerint az is hiányzik.

> Valoban nem, mert perl -mCPAN -e 'install ....' a szintaxis, de a
> Munin.pm a munin forrasaban van, igy a cpan nem segit.

Jó. Akkor mi folyik itt? :-D Kicsit összezavarodtam! A munin működik.
Csinálja a diagrammokat, elérhető web-en. A ports-ból tettem föl. Ha
működik akkor nyilván a Munin.pm is megvan valahol. Akkor meg most mi a
fene baja van? :-) Jó tudom, nem találja a Munin.pm-et. De miért nem?
Hogy keressem a hibát?