[BSD] FreeBSD és virtualizáció

peter.stosz at mentat.hu peter.stosz at mentat.hu
2009. Okt. 12., H, 13:27:04 CEST

Ez így túl egyszerü. :(
(Nem szereném 'szétcseszni'/szemetelni a meglévö konfigot.)
Tiszta gáz hogy 2009-ben nem lehet FreeBSD alól Windows XP-t futtatni
rendesen. :)

Tehát ha nem gond az alacsonyabb teljesítmény, VT-s procival a QEMU azért
jobb választás lehet?
(Értendö ez alatt, hogy nem ennyire 'elbonyolított'.)

Péter

--------- következő rész ---------