[BSD] FreeBSD és virtualizáció

Gyorgy Simon gyorgy.simon at gmail.com
2009. Okt. 7., Sze, 21:49:12 CEST

Hello,

Bevallom férfiasan jail-ben még nem sikerült linux-ot indítani,pedig sokat
foglalkoztam a témával. Azt gondolom, hogy egy domino szerver futtatására
alkalmas linuxot, freebsd-n csak qemuban tudsz futtatni, mert gondolom, azt
a domino-t jo lenne el is érni valahogyan.Azt gonfolom, hogy a qemu pedig
annyira nem bonyolult.

Gy