[BSD] folyamatirányító rendszer FreeBSD-n

István leccine at gmail.com
2009. Okt. 5., H, 10:06:41 CEST

Sztem straceld ki miert szall ell azzal a hibaval az telepito. Aztan nezd
meg a kernel konfigban levo kompatibilitast segito sorokat:
options   COMPAT_FREEBSD4   # Compatible with FreeBSD4
options   COMPAT_FREEBSD5   # Compatible with FreeBSD5
options   COMPAT_FREEBSD6   # Compatible with FreeBSD6

Udv,