[BSD] FreeBSD és virtualizáció

Potoczky Andras andras-ml at wertz.hu
2009. Nov. 11., Sze, 14:44:19 CET

Hi,

Nem egy mai tema, csak szamomra aktualis lenne most.

Az a perverz elgondolasom szuletett, hogy szeretnek egy freeBSD
rendszeren egy debian-t is futtatni virtualizalva.
Gondoltam eloszor vmware esxi-re, de hosting gep es nincs csak 1 IP cime.

Egy admin felulet, ami csak linux alatt megy, azt szeretnem uzemelni, de
a rendszer tobbi resze szokasos FreeBSD jail alatt uzemelne.
Kozepes terhelesre szamitok (napi 5-10ezer click) es a vas egy 2U magas
dual xeon (jelenleg egy cpu-val), tehat a bovithetosege korlatozott.

Felmerult bennem a kb 1 honapja itt a listan targyalt virtualbox X
nelkuli mukodtetese, de nem tudom van-e valakinek teljesitmenybeli
tapasztalata.
apache+php+mysql konfiguracio napi tobb ezres forgalom mellett.  Az sql
bsd jail-ben, mig az apache menne a debian alatt.

Mi a velemenyetek? Jo lesz a virtualbox, vagy eroltessem a vmware-t (es
vegyek IP-ket), vagy inkabb hagyjam a francba es ne akarjam minden aron
azt az admin feluletet ami csak linux alatt megy es legyen minden bsd
kihagyva a virtualizalast? ... vagy legyen az egesz gep egy debian es
hagyjam a bsd-t :D

Koszi,
  Andras

ps: abba nem akarnek most belemenni, hogy milyen rendszer az ami nem
megy BSD alatt :)