[BSD] ZFS kérdések #1

Tamási Ákos akos.tamasi at gmail.com
2009. Nov. 11., Sze, 14:20:51 CET

Sajnos csak megerősíteni tudom Halász urat: A diszk halál tényleg
magával tudja rántani a vezérlőt is.
Eddig két alaplapot cseréltettem gariba, 3 nap raid visszaállítás
szopóka után (ICH9R)...

Lassulást, megállást viszont nem én tapasztaltam eddig, igaz csak
winXP alatt mennek a gépek minimál file-szerverként...
Migrálni lehet az Intel Matrix Storage Managger-el DE CSAK AKKOR ha
nem az a rendszervinyó...

----
Ákos