[BSD] 64 bit

Mohacsi Janos mohacsi at niif.hu
2009. Nov. 10., K, 17:11:13 CET

Sziasztok!
 	Egyetertek. Ami fontos, hogy nezd, hogy nincs az altalad hasznalni
kivant programok eseten valami 64-bites inkompatibilitas:
BROKEN az amd64 architektura eseten a ports Makefile-ban....

Udv:

Janos Mohacsi
Head of HBONE+ project
Network Engineer, Deputy Director of Network Planning and Projects
NIIF/HUNGARNET, HUNGARY
Key 70EF9882: DEC2 C685 1ED4 C95A 145F  4300 6F64 7B00 70EF 9882