[BSD] dinamikus valtozok

Andras POTOCZKY andras-ml at wertz.hu
2009. Nov. 3., K, 17:47:16 CET

En felugyelem mindet, aminek 90%-a FreeBSD es a maradek debian, illetve
egyetlen egy slackware is van. Ezert lenne jo az sh, mert az a tuti
mindegyiken van. Tudom csak egy parancs a bash :)

emlekeim szerint sem perl, sem python nincs alap installban a
FreeBSD-ben, na meg egyebkent is azzal is foglalkoznom kellene, ez meg
mar keszen van.

Andras